Розробка виховної години “Права дитини”

1

Розробка виховної години
вчителя початкових класів
Абдукадирової Л.Р.

Тема; Кожна дитина має право знати своїх батьків та право
на любов і піклування.

 

Мета:допомогти дітям зрозуміти необхідність виховання дитини в сім’ї, право на дитини бути з тими людьми, які найкраще опікуватимуться нею; на основі вивчених прав і обов’язків громадянина сприяти усвідомленню власних прав; через обговорення певних ситуацій ознайомити із взаємними обов’язками батьків і дітей; довести, яке велике значення для дитини має батьківське піклування; розвивати вміння висловлювати власні погляди і думки з різних питань; виховувати почуття любові та поваги до членів сім’ї та родини.

Розробка виховної години "Права дитини"

Розробка виховної години “Права дитини”

Обладнання: плакати з висловами, прислів’я, виставка малюнків
«Сім’я».
Діти, сьогодні у нас особливий урок, тому що до нас завітали гості.

В нашій школі кожен учень знає, що в березні проходить місячник правових знань.
І сьогодні ми будемо говорити про те, що кожна дитина має право знати ‘ ;воїх батьків та право на любов і піклування.
Права дитини – це певні можливості, які потрібні дітям для того, щоб жити і дорослішати.
Діти мають особливе право – право на піклування, та допомогу з боку
держави.
Але, на жаль, життя, здоров’я, навчання, щастя дітей усього світу недостатньо захищені.
Сьогодні 250 мільйонів дітей живуть за рахунок важкої праці, жебрацтва, пограбувань.
30 мільйонів дітей у світі не можуть навчатися. Щороку від хвороб помирає 5 мільйонів дітей.
Поширюється торгівля дітьми. Використовують дітей, від яких відмовилися батьки, для пересадки органів.
В Україні з’явився новий тип дітей – це «діти вулиці».

 

2. Вірш Л. « Право жити».
Ти на світ з’явився – хтось про це подбав. Бог змилосердився й в тебе є чимало прав. Ці права потрібно знати, щоб дитину захищати, нагодувати і обігріти – ось і все, що хочуть діти.
Мають право діти на любов і піклування, а також на освіту і повноцінне харчування. Усі права записані, їх кожен має знати. Бо діти – це майбутнє, їх треба захищати!
відкрити свій талант, творити і радіти,
Під захистом і сироти, і діти – інваліди, міжнародна допомога знищить усі біди.
Об’єднайтесь, діти, з дітьми усіх країн; чорні, жовті, і білі – всі рівні, без відмін.
Знущання і насильство карається законом, І звати цей закон – конвенція ООН.
- ООН – Організація Об’єднаних Націй прийняла конвенцію ООН про права дитини у 1989 році.

 

3. Вчитель
На основі Конвенції Україна у 1991 році прийняла закон України про охорону дитинства.
У кожній державі є один найголовніший закон – Конституція . Ось тому кожен нараз хоче мати гарну Конституцію. Від Конституції залежить щастя і доля нашого народу.
Кожний громадянин повинен добре знати Конституцію своєї держави, розуміти, виконувати і боронити її.

 

4. Інсценування казки
- А зараз ви подивитеся уривок з казки «Сказка о мертвой царевнє и семи богатирях» А. С. Пушкина.
Царица: Свет мой, зеркальце, скажи да всю правду доложи: я ль на свете всех милее, всех румяней и белее?
Зеркальце: Тьі прекрасна, спору нет, но царевна всех милее, всех румяней і белее.
Царица: Ах, тьі, мерзкое стекло! Зто врешь, тьі мне назло. Признавайся: все я краше, обойти все царство наше, хоть весь мир: мне равной нет. Так ли?
Зеркальце: А царевна все ж милее, все ж румяней и белее.
Царица: Зй! Чернавка! Веди царевну в глушь лесную и, связав ее живую, под сосной оставь там, на сьедение волкам!
Царевна: Жизнь моя! В чем, скажи, виновна я? Не губи меня, девица! А, как буду я царица, я пожалую тебя!
Чернавка: Не кручинься, Бог с тобой, ну а я пошла домой.
- Скажіть, будь ласка, що ви зараз побачили? Які були порушені права?
- Діти, скажіть, будь ласка, в яких ще казках були порушені права дитини?
(«Гуси-лебеді», «Маша та ведмідь», «Снігова королева»)
- А які саме права були порушені в цих казках?
(право на захист від утримання дитини без родини всупереч її волі)
- Ніхто не може і не має права забирати дитину у її батьків без причини. Це та інші права дитини занесені в Конвенцію про права дитини.

5. Діти виходять з плакатами «Права дитини»
Промова вчителя:
- Яка гарна виставка сімейних малюнків прикрашає сьогодні наш клас. Веселі обличчя дітей, радісні мами й тата. Давайте поміркуємо, чому діти на малюнках веселі?
- Про сім’ю В. Сухомлинський писав так: «Сім’я – це джерело, водами якого живиться повноводна річка нашої держави».
- А письменниця Вероніка Рибальченко про сім’ю написала вірш.
Сім’я – це слово дороге. У слові цім тепло і ласка, Нехай же уряд захистить Дитяче і сімейне щастя! Сім’я – це родина, У родині – дитина, А для України – Сім’я головна!

 

6. Гра «Закінчи фразу»
- Отже сім’я – це найрідніші люди, які одне одного шанують і люблять!
- Діти, а як ви звертаєтеся до мами?
(Матінко, матусенько, ненька, матусечко, матусю, нене, матінко, ненечко)
- Завершіть речення:
• Завжди приготує смачну їжу …
• Завжди зберігає мої секрети…
• Завжди допомагає виконати завдання …
• На мої питання завжди відповідає ..

 

7. Вчитель
- Діти, чи люблять вас батьки?
- Вони піклуються про вас?
- За що вони вас люблять?
- Як ви вважаєте, якби ви були менш розумними, менш слухняними, менш красивими, чи перестали б вас любити ваші батьки?
- Ваші батьки люблять вас не за якусь певну рису, а тому що ви їх діти. Кожна дитина має право на батьківську любов і піклування. І коли ви виростете і станете батьками, ви теж любіть своїх дітей.

8. Слово батьків

 

9. Слово дітей
Безслідно в житті не проходить нічого, І те, що посієш – до часу зійде. Якщо ти забувся додому дорогу, То й син твій до тебе її не знайде.
Коли зміцнюються крила, щоб літати, Не забувай про рідних маму й тата, Та встигни добре слово їм сказати, Допоки ти живеш у рідній хаті.

 

10. Перегляд мультфільму на правову тематику
- Діти, ви любите мультфільми?
- Зараз ми переглянемо мультфільм. Це мультфільми не розважальні.

 

11. Побажання дітей друзям, батькам, вчителям, гостям
1. Я бажаю здоров’я, радості, знань усім тим, хто ліворуч від мене, (повертається ліворуч)
2. Я бажаю щастя, успіхів, добра тим, хто праворуч від мене,
3. (повертається праворуч)
4. Я бажаю наснаги і процвітання тим, хто попереду від мене, (повертається вперед)
5. Я бажаю здоров’я, благополуччя всім людям, які живуть у моєму місті ; (руки підняти вгору)
6. Я бажаю здоров’я, щастя, злагоди всім людям України (руки в сторони).
7. Всі: Ми бажаємо здоров’я, щастя і миру всім людям на планеті Земля. (вверх руки, рухати долонями) 

Розробка виховної години
вчителя початкових класів
Абдукадирової Л.Р.

Дивись подібні розробки нижче:

• Казки українських письменників
І.Франко «Лисичка і журавль»
Розробка відкритого уроку у 2 класі

• Розробка уроку
“Подорож до країни мовограй”
для початкових класів
Вчитель: Лисенко І. І.

• Розробка свята,
Добре там жити, де вміють дружити
проведеного у 2 класі
Вчитель Лисенко І. І.

• “ОБЕРЕЖНО: НЕЗНАЙОМЦІ!”
Розробка уроку основ здоров’я,
проведеного у 1 класі.

• Мій рідний край Луганський. Майбутнє України
Класна година
Розробка уроку, вчитель Атопкіна Лідія Іванівна


2


Метки: , ,

Если Вам понравилась заметка, пожалуйста,
Поделитесь ссылкой через блок, расположенный ниже:



прокомментируйте ее или подпишитесь на фид :
и получайте будущие публикации по RSS.

Комментарии

Дякую.

Прокомментировать

(обязательно)

(обязательно)




Seo анализ сайта тИЦ и PR сайта shkola-8.net.ua